دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام حتی اگه پیرم بشی

خوش آمديد - امروز :

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام حتی اگه پیرم بشی

موضوع : فارسی, ,

متن آهنگ مازیار فلاحی به نام حتی اگه پیرم بشی :

هر موقع که که میبینمت
دست روی قلبم میزارم
دست خودم نیست بخدا
که اینجوری دوست دارم
سر به سرم بذاری هم
هر چی سرم بیاری هم
بگی دوسم نداری هم دوست دارم
پشت سرت هر چی بگم
یه دنیا دشمن هم بشم
یه کم دروغ بگی به من دوست دارم

حتی اگه پیرم بشی دوست دارم
از دیدنم سیر هم بشی دوست دارم
من فدات شم وقتی آروم نمیشی
با من تو درگیر هم بشی دوست دارم

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی حتی اگه پیرم بشی

دلم میخواد به پای تو پیر شم
به پات بمونم تا زمین گیر شم
به قلب تو همیشه زنجیر شم
محاله از دست تو دلگیر شم

حتی اگه پیرم بشی دوست دارم
از دیدنم سیر هم بشی دوست دارم
من فدات شم وقتی آروم نمیشی
با من تو درگیر هم بشی دوست دارم

تکست آهنگ حتی اگه پیرم بشی مازیار فلاحی


Mp3 320


Mazyar Fallahi – Hatta Age Piram Beshi


ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تمام حقوق مادي و معنوي و ترجمه قالب براي "پارس تولز : مرجع وبمستران ايراني" محفوظ است و هر گونه کپي برداري خلاف قوانين مي شود. مترجم قالب: پارس تولز